Вайблинген, 3 май 2018 г. | Прессъобщение на компанията
По време на посещението им във Вайблинген, на американските дистрибутори бяха представени важни продуктови иновации на STIHL.
Групата STIHL генерира около 30 процента от приходите си в САЩ. Традиционно най-важният пазар за STIHL, където продажбите на акумулаторни продукти напоследък се увеличават рязко: Само за 15 месеца пазарният дял на акумулаторните инструменти STIHL в САЩ се е увеличил десетократно. Продуктовото портфолио също е значително разширено през този период – от една линия безжични продукти до три.
STIHL присъства в САЩ от 1974 г. със собствена производствена и търговска компания STIHL Inc., разположена във Вирджиния Бийч. Американският пазар се обслужва от шест собствени дистрибутора и пет независими дистрибутора – партньори, с които STIHL си сътрудничи успешно от много години, изграждайки отношения на доверие. Германската компания майка покани дистрибуторите във Вайблинген в края на април, за да обсъдят стратегията за американския пазар.
„Нашите партньори и клиенти в САЩ могат да разчитат на факта, че STIHL ще остане семейна компания – основана на ценностите на лоялност, почтеност, дългосрочна перспектива и, разбира се, ангажимент за първокласно качество“, каза д-р. Николас Щил, председател на Консултативния и Надзорния съвет на STIHL, на срещата.
Норберт Пик, член на Изпълнителния съвет на STIHL, отговарящ за маркетинга и продажбите, обясни: „Ние поставяме изключително високи стандарти във всичко, което правим, и прецизно приспособяваме продуктите си, за да отговорят на изискванията на клиентите.“ Резултатът е, че сме успешни повече от 90 години, в една постоянно променяща се среда.“
Бьорн Фишер, управляващ директор на STIHL Inc., подчерта, че продажбите на продукти на STIHL в САЩ са се увеличили повече от два пъти през последните десет години. „Виждам огромен потенциал за нашия пазар в областта на безжичните продукти – особено след като сме в състояние да предложим на нашите клиенти широка и атрактивна гама от продукти на STIHL чрез нашата голяма търговска мрежа от 9000 дилъра“, каза Фишер, добавяйки: „В бъдеще ще има и по-голям фокус върху дигиталните продукти и услуги.“