Вайблинген, 3 май 2018 г. | Прессъобщение на компанията

STIHL приветства американските дистрибутори като гости – Ръст в продажбите на акумулаторни продукти

По време на посещението им във Вайблинген, на американските дистрибутори бяха представени важни продуктови иновации на STIHL.

По време на посещението им във Вайблинген, на американските дистрибутори бяха представени важни продуктови иновации на STIHL.

Групата STIHL генерира около 30 процента от приходите си в САЩ. Традиционно най-важният пазар за STIHL, където продажбите на акумулаторни продукти напоследък се увеличават рязко: Само за 15 месеца пазарният дял на акумулаторните инструменти STIHL в САЩ се е увеличил десетократно. Продуктовото портфолио също е значително разширено през този период – от една линия безжични продукти до три.

STIHL присъства в САЩ от 1974 г. със собствена производствена и търговска компания STIHL Inc., разположена във Вирджиния Бийч. Американският пазар се обслужва от шест собствени дистрибутора и пет независими дистрибутора – партньори, с които STIHL си сътрудничи успешно от много години, изграждайки отношения на доверие. Германската компания майка покани дистрибуторите във Вайблинген в края на април, за да обсъдят стратегията за американския пазар.

„Нашите партньори и клиенти в САЩ могат да разчитат на факта, че STIHL ще остане семейна компания – основана на ценностите на лоялност, почтеност, дългосрочна перспектива и, разбира се, ангажимент за първокласно качество“, каза д-р. Николас Щил, председател на Консултативния и Надзорния съвет на STIHL, на срещата.

Норберт Пик, член на Изпълнителния съвет на STIHL, отговарящ за маркетинга и продажбите, обясни: „Ние поставяме изключително високи стандарти във всичко, което правим, и прецизно приспособяваме продуктите си, за да отговорят на изискванията на клиентите.“ Резултатът е, че сме успешни повече от 90 години, в една постоянно променяща се среда.“

Бьорн Фишер, управляващ директор на STIHL Inc., подчерта, че продажбите на продукти на STIHL в САЩ са се увеличили повече от два пъти през последните десет години. „Виждам огромен потенциал за нашия пазар в областта на безжичните продукти – особено след като сме в състояние да предложим на нашите клиенти широка и атрактивна гама от продукти на STIHL чрез нашата голяма търговска мрежа от 9000 дилъра“, каза Фишер, добавяйки: „В бъдеще ще има и по-голям фокус върху дигиталните продукти и услуги.“

Вашият контакт за пресата

Може да се интересувате и от